Twitter - Follow me

Facebook Ikona

LinkedIn Ikona

YouTube Ikona

PPC menadžment

ppc menadzment

Google AdWords, Facebook oglasi i ostali - otvaranje i podešavanje naloga, pisanje tekstova oglasa i sve što uz to ide!

Izgradnja linkova

Stvaranje linkova

Za dobru poziciju potrebni su i brojni kvalitetni linkovi. Odradićemo naporno stvaranje linkova (link building) za vas.

Društvene mreže 

marketing drustvenih_mreza

Morate da budete tamo gde su vaši kupci, a oni su na društvenim mrežama (Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn,...).

Copywriting 

seo-pisanje-tekstova-2

Copywriting vam omogućuje da zanimljivim tekstovima dođete do što većeg broja posetilaca i visokog ranga na pretraživačima.

SEO Blog

Dobro došli na SEO blog

Kako izabrati naziv domena?

on petak, 08 februar 2013. Posted in SEO Saveti i Tehnike

Kako izabrati naziv domena?

Internet je danas postao važan deo marketinga. Biranje naziva domena za sajt kompanije je definitivno nešto što mora da bude pažljivo urađeno.

Kada ljudi žele da nađu informacije o proizvodu ili usluzi, oni ih sve više traže na Internetu.

Zbog toga je veoma važno da sve ono šta predstavlja Vaš posao na Internetu (sajt, domen, blog itd.) bude kvaliteto, odnosno da bude dostojna slika Vašeg proizvoda.

 

Trikovi za podsticanje Internet prodaje

on petak, 01 februar 2013. Posted in SEO dizajn i upotrebljivost

Trikovi za podsticanje Internet prodaje

Imate problema sa ispunjavanjem kvota za onlajn prodaju? Probajte ove jednostavne trikove da biste povećali prodaju i bolje zadržali stare kupce.

Prodaja putem interneta daje Vašoj kompaniji priliku da pristupi ogromnom, raznolikom skupu klijenata, kome ranije nije mogla da se približi.

Zbog toga prodaja može da poraste do neba, i pomogne maloj firmi da eksponencijalno raste. Međutim, nekad kompanije imaju prave nevolje sa privlačenjem i zadržavanjem kupaca putem interneta.

Postoje načini da zadržite mušterije nakon prve kupovine.To može da uključuje izuzetno brzu uslugu i isporuku, povratne pozive, i mogućnosti za popuste prilikom narednih kupovina.

Angažujte pravu firmu

on petak, 25 januar 2013. Posted in Preduzetništvo

Angažujte pravu firmu

Izbor kompanije koja će da odradi veb dizajn ili seo usluge za Vaš sajt je važna odluka. Neverovatno je koliko kompanija plaća mnogo novca za zastarele i neintuitivne sajtove, loš Internet marketing i neprofesionalnu SEO optimizaciju. Da biste bili sigurniji pri izboru izvođača Internet markeging usluga, uzmite u obzir nekoliko korisnih saveta koje smo izdvojili za Vas. 

Danas postoji more firmi koje se predstavljaju kao uspešne u svom poslu. Kako da odlučite koju kompaniju da angažujete?

Izbor Internet marketing usluga je kao izbor bilo koje usluge: što više znate, bolje ćete izabrati.

Migracija sa Facebook grupe na Facebook stranicu

on petak, 18 januar 2013. Posted in Društvene mreže

Migracija sa Facebook grupe na Facebook stranicu

Dešava se da organizacije koje nisu planirale ili su promenile svoje delovanje ili način funkcionisanja hoće da migriraju sa Facebook grupe (eng. Facebook group) na Facebook stranicu (eng. Facebook page). Problem je što ovo ne može da se uradi automatski već mora da se kreira plan delovanja.

Ako migraciju ne odradite ispravno možete da izgubite sve svoje sledbenike i značajan trud i sredstva koji ste uložili u pravljenje Facebook grupe.

Efikasna Facebook migracija sa minimalnim gubitkom je moguća ukoliko pratite sledeće smernice sa posebnim osvrtom na zadržavanje i povećanje broja sledbenika na novoj Facebook stranici.

 

15 Načina da zadržite Vaše Twitter sledbenike

on petak, 11 januar 2013. Posted in Društvene mreže

15 Načina da zadržite Vaše Twitter sledbenike

Prilično je jednostavno naći razlog da prestanete da pratite nečije objavea na Tviteru. One su ili dobre ili nisu.

Pronaći pratioce na tviteru je samo pola bitke. Ali zadržati ih je jednako važno - naročito zbog toga što ljudi koji su aktivni na Tviteru imaju važnu ulogu u prosleđivanju vaše poruke. Potrebni su vam aktivni pratioci, oni koji prate Vaše tvitove, odgovaraju na Vaše postove, tvituju ih dalje i dodaju vas u favorite. Takvi tviteraši su vam potrebni za pratioce. Oni koji prate sve i svakoga, a u stvari i ne čitaju tvitove i ne prosleđuju vaše vesti su samo broj u vašem broju pratilaca, ali od njih nemate značajnu korist.

Aktivni ljudi i odustaju od praćenja nekoga (unfollow) - što bi značilo da ipak obraćaju pašnju! Ovo su neki saveti kako da zadržite Vaše najvrednije pratioce (Twitter followers), da oni budu zadovoljni i ne iziritirani kako ne bi prestali da Vas prate.

Google penguin tehnička pitanja

on petak, 04 januar 2013. Posted in Sadržaj veb sajtova i pitanja prava na Internetu, Izgradnja linkova, SEM/SEO Resursi

Zapažanja, pitanja i odgovori u vezi novog Guglovog algoritma za pretraživanje

Google penguin tehnička pitanja

Google Pingvin je naziv za ažuriranje Google-ovog algoritma za rangiranje rezultata pretraživanja koji je prvi put objavljen 24. aprila 2012.

Ovo ažuriranje ima za cilj smanjenje rangiranja sajtova koji krše Google-ove smernice za vebmastere, pomoću SEO tehnika sa crne liste, kao što su pretrpavanje ključnim rečima (eng. keyword stuffing), usmeravanja Google spajdera na posebne stranice (eng. cloaking), Link šeme, namernog dupliranja sadržaja samo u svrhu SEO i sličnih.

7 načina za dobijanje više komentara čitalaca

on petak, 28 decembar 2012. Posted in Društvene mreže, Sadržaj veb sajtova i pitanja prava na Internetu

Uzevši u obzir sisteme, nagrade komentarisanja i otklanjanje barijera

7 načina za dobijanje više komentara čitalaca

Ako ste ikada posvetili malo vremena čitanju saveta za pisanje, verovatno ste naišli na članke koji predstavljaju taktike koje će vam obezbediti više komentara blog postova tako što ćete "pisati ubedljiv sadržaj" i uključuti "pozive na akciju".
To su svakako važni elementi za sticanje što više komentara, ali ćemo pretpostaviti da ste se već upoznati sa njima i da tražite nešto konkretnije i delotvornije.

Zašto su komentari važni?

Koristi od interakcije sa čitaocima su mnogostruke: ne samo da stvarate originalan i aktuelan sadržaj za svoju stranicu, već komentari mogu da doprinesu i svežini vašeg članka. Iako je diskutabilno da li je broj komentara na stranici direktno povezan sa visinom njenog mesta na rang listama, svi razumemo koliko je važno da imamo nove i relevantne sadržaje, a da ne pominjemo značaj angažovanja čitalaca i okupljanja istomišljenika.

10 Twitter pravila za uspešno poslovanje

on petak, 21 decembar 2012. Posted in Društvene mreže

TWITTER PRAVILA

10 Twitter pravila za uspešno poslovanje

Tviter je obavezno poslovno sredstvo, bilo da ga koristite da promovišete biznis ili da utemeljite svoju stručnost.

On je ključni komad slagalice kada želite da postanete priznati i da uspostavljate veze.

Ipak, važno je da ne ignorišete pravila Tvitera, inače Vam može da vam se desi da ne iskoristite maksimum ove popularne platforme za društveno povezivanje.

9 saveta kako da žene preduzetnici preuzmu liderske uloge

on petak, 14 decembar 2012. Posted in Preduzetništvo

9 saveta kako da žene preduzetnici preuzmu liderske uloge

Industrija je puna muškaraca, tako da žene moraju brzo da uče kako da predstave sebe kao sposobnog ženskog preduzetnika, odnosno kako da od sebe naprave brend. Društveni mediji su dobar put za brendiranje žena, čiji će značaj tek biti poznat i priznat od strane industrije kojom dominiraju muškarci.

Kako su malobrojne žene koje su uspešne u ovom poslu to uspele? Bile su spremne da podele neke trikove i savete da bi ohrabrile više žena da istupe i preuzmu liderske uloge u našoj industriji.

Klijenti kao najbolji prijatelji

on petak, 07 decembar 2012. Posted in Preduzetništvo

Zašto bi trebalo da tretirate svoje klijente kao najbolje prijatelje?

Klijenti kao najbolji prijatelji

Samo zato što smo u virtualnom svetu, to ne znači da radimo u magli. Ako smo nešto naučili iz vođenja sopstvenog virtualnog posla, to je da kada nismo tretirali svoje klijente kao najbolje prijatelje bili bi ostavljeni.

Ne želimo da vam skinemo ružičaste naočare, ali vaši klijenti vas ne biraju isključivo zbog vaših nenadmašnih veština.

Oni biraju vas jer im se sviđate, veruju vam i žele da provedu vreme sa vama u toku svojih radnih sati. 

Klijenti vas biraju iz tri razloga: 

  1. da uradite posao,
  2. zbog onoga šta angažovanje vas govori o njima,
  3. da bi imali novog, super, poslovnog, najboljeg prijatelja.

 

[12  >>